- پس از مطالعه دقیق راهنمای فرم، گزینه ورود به سامانه را انتخاب نمایید.
یا به صورت مستقیم وارد سامانه گیشه الکترونیک دانشگاه به این آدرس شوید: http://gisheh.bpums.ac.ir:7020
- پس ورود به سامانه گیشه الکترونیکی دانشگاه از قسمت سمت راست، درخواست مربوطه را انتخاب نمایید.
ثبت درخواست > دانش آموختگان > درخواست صدور گواهی موقت یا دانشنامه
- پس از مطالعه متن راهنمای ثبت درخواست از قسمت پایین گزینه تایید درخواست را انتخاب و بر روی دکمه ادامه کلیک نمایید.
- به دقت اطلاعات مربوط به فرم درخواست صدور گواهی موقت / دانشنامه را تکمیل نموده و سپس به منظور صدور کد پیگیری دکمه ذخیره موقت / ارسال نهایی را کلیک نمایید.
کد پیگیری: شناسه درخواست شما به منظور اصلاحات و پیگیری آن می باشد.
ذخیره موقت: اطلاعات فرم مربوطه به صورت موقت ذخیره می گردد و کد پیگیری جهت مراجعات بعدی و تکمیل فرم صادر می گردد.
ارسال نهایی: کد پیگیری صادر و اطلاعات فرم پس از تکمیل به کارشناس مربوطه جهت شروع فرایند بررسی درخواست ارسال می گردد.
نکته: به منظور اطلاع رسانی و همچنین فراموشی، کد پیگیری در قسمت پایانی فرم درخواست، گزینه دریافت ایمیل اطلاع رسانی را انتخاب و آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.
- ادامه فرایند از طریق کد پیگیری انجام می شود. به منظور پیگیری درخواست تکمیل شده از قسمت سمت راست صفحه، پیگیری درخواست، جستجو و پیگیری را انتخاب نمایید. سپس کد پیگیری را وارد نموده و دکمه مشاهده را کلیک نمایید.
- از طریق تب وضعیت چرخه می توانید مراحل وضعیت درخواست خود را پیگیری نمایید.
وضعیت چرخه شامل حالت های زیر است:
- در حال بررسی توسط کارشناس مربوطه
- بازگشت فرم درخواست به متقاضی جهت اصلاح و رفع نواقص
- تکمیل بررسی و اعلام نتیجه نهایی
- در صورت نیاز به گذاشتن پیام می توانید از تب پیام اقدام نمایید. یا پیام هایی را که کارشناس مربوطه ارسال نموده اند بخوانید.
- در صورتی که شماره پیگیری خود را فراموش نموده اید می توانید در قسمت «جستجو و پیگیری» از قسمت «کدپیگیری را فراموش نمودهام» استفاده نمایید.
نکته: در صورتیکه هنگام ثبت درخواست، آدرس ایمیل خود را جهت اطلاعرسانی وارد نمودهاید، میتوانید با وارد کردن اطلاعات مربوط به ایمیل ، کد پیگیری خود را بازیابی نمایید.
ورود به سامانه گیشه الکترونیکی دانشگاه